četrtek, 23. oktober 2014

Ustanovna seja novega občinskega sveta

V četrtek sem se udeležil konstitutivne seja novega  občinskega sveta.

V predstavitvi sem izpostavil svoje izkušnje iz dela na družbenem področju, kot je bilo delo z mladimi v okviru Kluba študentov, sodelovanja pri skavtih ter drugih aktivnosti na področju prostovoljnega dela z mladimi. Izpostavil sem tudi delo v Komisiji za predsedovanje Slovenije EU v Kranju, ter dela v državni politiki.

Predlog, ki sem ga izpostavil na Radiu Sora, da bi se na seje občinskega sveta vabilo tudi predstavnike vaških skupnosti, saj zakonodaja omogoča, da predstavniki vaških skupnosti sodelujejo v posvetovalni vlogi, očitno že dobiva sadove.

Župan je na seji podprl ta predlog, namreč , da bi se v tej smeri dopolnil status. Pozabil je sicer omeniti, od kje prihaja ta predlog. Vseeno, pozitiven predlog, ki sem ga predlagal mesec dni nazaj, bo šel očitno naprej.

Dodatno sem predlagal tudi, da bi se poenostavilo pošiljanje gradiv sej občinskega sveta tudi predstavnikom vaških in krajevnih skupnosti.