sreda, 1. oktober 2014

Možnosti za znižanje nezaposlenosti

V Kulturnem domu v Šenčurju je v sredo potekala okrogla miza s kandidati za župana Občine Šenčur. Okroglo mizo je organiziralo Društvo upokojencev Šenčur.

Takšne predstavitve sem bil zelo vesel. To sem tudi povedal v samem začetku. Prijetno presenečenje je bilo, da se je okrogla miza sploh organizirala, da se ljudje zanimajo za delo za skupno dobro, ter da je konec koncev, kljub dežju, prišlo na okroglo mizo kar lepo število ljudi.

Kljub temu, da je bila okrogla miza kar dolga, tri ure, je časa za vprašanja in tudi odgovore zmanjkovalo. Sam sem se pri predstavitvi osredotočil na tri glavne tematike: nadaljevanje projektov, spremembo prostorskih aktov, ter vključevanje vseh občanov. Kasneje, pa sem tudi izpostavil tudi druge konkretne reči. Pri predstavitvi sem nakazal glavne usmeritve, ter povedal, da imam dodatno še precej predlogov, kateri so navedeni tukaj, ter tukaj.
 
Mnenja sem, to sem tudi jasno povedal, da se obdobje obsežne gradnje infrastrukture za vodo in kanalizacijo počasi končuje. Potrebno je gledati naprej. Razvoj občine bo moral iti v smeri  razvoja obrtne cone, podjetništva, turizma, kmetijstva. 

Vprašanje, ki je bilo zanimivo, je bilo vprašanje mladih. Trenutno slabo stanje je posledica napak na državni ravni v preteklosti. Tega seveda kandidati nismo mogli spremeniti niti nismo za to krivi. Niti tega kot župani ne bomo mogli dosti spremeniti, čeprav so nas nekateri hoteli prepričati, da smo mi najbolj poklicani za reševanje tega.  

Da, vendar samo v lokalnem nivoju, kolikor se sploh da. Na temo vprašanja mladih sem izpostavil, da je potrebno skrbeti , da se jim omogoči okolje primerne zaposlitve, kolikor je možno. Recimo z družinskimi kmetijami, ter v okviru Poslovne cone z delavnicami, gostovanjem raznih institucij in podobno. Možnosti za spodbujanje bi se kar našlo.  Če je nezaposlenost v občini trenutno 7 %, bi jo rad znižal, kot je v Avstriji, kjer je bila do pred kratkim 4.2 %.  Seveda pa bi za mlade skrbel tudi za prostočasne dejavnosti, kot so gasilci, kulturna društva, šport in drugo.

Okrogla miza mi bi ostala res v lepem spominu. Takšna, ki si jo človek lahko samo želi.